Quipus ERP Bütçe Yönetimi modülü ile öncelikli olarak satış bütçenizi sistem üzerinde oluşturabilirsiniz. Bütçe oluşturulurken geçmiş dönem verilerinden de faydalanabilirsiniz. Daha sonra satış bütçesinden hareketle hammadde ve yardımcı malzeme bütçenizi, genel üretim ve kapasite planlarınızı yapabilir, personel, nakit ve kredi ihtiyacınızı belirleyebilirsiniz.
Bütçe yönetimi sayesinde stratejik ve detay planlar oluşturabilirsiniz. Dönemsel veya anlık olarak bütçe gerçekleşme durumunu görüntüleyebilir ve müdahalelerde bulunabilirsiniz. Özet bütçe gerçekleşme analizlerini detaya girmeden yönetim panelinden takip edebilirsiniz.
Özel ekranlar sayesinde bütçe tahmin, analiz gerçekleşme özelliklerini müşteri, ürün, ürün grubu, bölge, ürün kategorisi vb. çeşitli filtrelemelere göre kullanabilirsiniz. Finans yönetimi, satış yönetimi, genel muhasebe gibi modüllerle bütünleşik çalışan bütçe yönetimi modülü sayesinde en küçük detaya kadar bütçenizi planlayabilir ve gerçekleşmesiniz takip edebilirsiniz.
Bütünleşik Quipus ERP programını kullanmanın verdiği avantajla ön muhasebede...
397 Sıra No'lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğin yayımı ile birlikte Elektronik...
Quipus ERP Finansman Yönetimi modülü ile tüm müşterileriniz, tedarikçileriniz,...
Quipus ERP de müşteri ve tedarikçileriniz için farklı birimleri ve farklı...
Quipus ERP Bütçe Yönetimi modülü ile öncelikli olarak satış bütçenizi sistem...