Quipus ERP Lojistik modülü bünyesinde depo yönetimi, satın alma yönetimi ve sevkiyat yönetimi modüllerini barındırır. Genel tanımıyla lojistik yönetimi müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamak adına ürün ve hizmetlerin başlangıç noktası ile tüketim noktası arasında ileri ve ters yönlü akışının gerçekleştirilmesidir. Quipus ERP lojistik yönetimi, ürünlerin sevkiyatının yanı sıra üretim prosesinde kullanılan hammadde ve yarı mamüllerin tedariği ve depolanması ile de ilgilenir.
Quipus ERP stok yönetimi modülü ile tüm hammadde, yarı mamül ve mamullerinizin yanı sıra tüm yardımcı malzeme, sarf malzemesi ve demirbaşlarınız için stok kayıtları tutabilirsiniz. Bünyesindeki sistematik kategori yöntemi ile tüm bu malzemeleri ayrıştırmanız, raporlamanız ve takip etmeniz çok kolaydır. detay...
Quipus ERP satın alma yönetimi modülü ile tüm satın alma işlemlerinizi kolay ve hızlı biçimde yaparsınız. Kendiliğinden verilen sipariş numarası ile siparişleriniz birbirinden ayrıştırılır. Satın alma siparişlerinizi farklı para birimleri ile açabilir, ödeme şekli ve vadesini sipariş üzerinde seçebilirsiniz. Dilerseniz bu bilgileri cari kartta tanımlayabilirsiniz. detay...
Quipus ERP Sevkiyat yönetimi ile sadece kendi deponuzdaki değil dış depolarınızdaki, hatta müşterilerinizdeki konsinye depolardaki ürünlerinizi de takip edebilirsiniz. Bitmiş ürünlerde kullanılan özel barkodlu etiketler sayesinde ürün hakkında en detaylı biçimde bilgi sahibi olabilirsiniz. detay...